tisdag 2 april 2013

MY GUIDE HOW TO

Köpte för ett tag sedan två nya planscher av David Ehrenstråle. De är en serie som heter My Guide To San Francisco & My Guide To New York de finns i begränsad upplaga. Dessa två köpte jag hos artilleriet och är i den minsta storleken.

Bladen är av lite udda storlek så det kan vara svårt att hitta ramar om man inte vill lämna in planschen för inramning (vilket kan bli en dyr affär). Jag har dock hittat ett litet företag som heter ramotavla där du kan måttbeställa ramar utan extra kostnad, ramarna i denna storlek är tyvärr inte i riktigt glas utan i något som heter stylen men det ser precis ut som glas.  De har snabb leverans och är riktigt service minded. Verkligen prisvärt enligt mig. 
Jag har redan lagt min andra beställning som ska kanta mitt senaste köp, Guide De La Ville Paris 2012. Återkommer med bilder på den. 

Hoppas för övrigt att ni haft en trevlig Påsk!
/M



David Ehrenstråhle My Guide To New York Matilda Broberg Ladylost

David Ehrenstråhle My Guide To New York Matilda Broberg Ladylost


David Ehrenstråhle My Guide To New York Matilda Broberg Ladylost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar